Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
Po blisko 2 latach użytkowania LTE z Cyfrowego Polsatu i opłacania słonych rachunków (po 100-120zł miesięcznie) nadeszła nareszcie pora rozstać się z tą firmą. Oczywiście niemal natychmiast po wypowiedzeniu umowy zadzwonił do mnie przyjemniaczek z działu utrzymania klienta i zaczął proponować \"bardzo atrakcyjne, wręcz rewelacyjne warunki przedłużenia oferty\". Okazało się, że pan proponuje mi teraz całe 20GB miesięcznie za jedyne 79,90zł (dotychczas miałem 10GB za 69,00zł) - po prostu szalenie atrakcyjna propozycja. Zacząłem marudzić, że to dla mnie żaden cymes i chyba podziękuję. Na to pan konsultant mówi, że dorzuci jeszcze 3GB od siebie ;-). Razem 23GB - poprosiłem o przesłanie oferty na mail ale okazało się, że to niemożliwe - pewnie mają problem z dostępem do internetu ;-) Podziękowałem za ofertę i powiedziałem, że się zastanowię. Zaraz po rozmowie zajrzałem stronę CP, a tam szok - oferta dla nowych klientów to 30GB za 79,90zł. Konsultant próbował mi wcisnąć za za te same pieniądze o 7GB mniej jako super atrakcyjną ofertę! Tydzień później zadzwoniła do mnie tym razem pani i pyta czy przyjmuję ich wspaniałą ofertę. Ja jej na to, że szczytem chamstwa jest wciskanie wieloletniemu (2 lata pakiet telewizyjny i kolejne 2 lata LTE) klientowi takiego badziewia podczas gdy przypadkowa osoba z ulicy na dzień dobry dostaje od nich dużo lepszą ofertę. Pani po krótkiej konsultacji trochę podbiła propozycję - tym razem 33GB za 69,90zł. Poprosiłem o kilka dni na zastanowienie. I kilka dni później byłem zdecydowany jednak przedłużyć umowę o kolejne dwa lata. Zadzwoniłem do ich działu utrzymania klienta. A tam odebrał kolejny cwaniaczek, a może ten sam co przy pierwszej rozmowie: \"teraz ma pan 10GB, mogę zaproponować 23GB za 79,90, co pan na to?\" Ja na to, że poproszę o ofertę, jaką dostałem od jego koleżanki kilka dni wcześniej. Zapytał jaka to była oferta - przekazałem to co wcześniej usłyszałem od konsultantki. \" Nie, nie, to nie możliwe, za 33GB musiałby pan zapłacić 130zł...\" Odpowiedziałem że nie mamy o czym rozmawiać i zakończyłem rozmowę i temat przedłużenia umowy na LTE z Cyfrowym Polsatem. W mojej decyzji utwierdził mnie ostatni rachunek. Za przekroczenie dopuszczalnego transferu o 880MB muszę dopłacić 17zł. Jedna rada - jeśli tylko masz możliwość, unikaj LTE z CP bo przez dwa lata będziesz słono przepłacał. A jeśli kończy Ci się umowa, to nie wierz w ani jedno słowo tych miłych tzw. konsultantów bo zostaniesz nabity w butelkę.