Doprosić się o coś w oddziale banku - niemożliwe. Ostatnio musiałam odwiedzić 5 placówek,bo 1 zamknięta,2 brak doradcy kredytowego (bo był na spotkaniu), 3 brak doradcy kredytowego (bo już go nie było), 4 doradca kredytowy nie zajmie się mną,bo za 5 minut kończy pracę,5 to jest oddział kredytów hipotecznych,a nie zwykły oddział banku i oni mi nie pomogą. Kazano mi zadzwonić w mojej sprawie na infolinię,a na infolinii powiedzieli,że chyba sobie żartuję,bo tą sprawą powinna zając się placówka banku. Żenada i jeszcze raz żenada. Pracownicy banku nic nigdy nie wiedzą,są niemili,niedoszkoleni i robią mi wielką łaskę,że tam pracują. I jeszcze jedna sprawa - na stronie banku nie można dokonać przelewów internetowych,pomimo tego,że niby jest taka funkcja dostępna. O reszcie sytuacji już mi się nawet nie chce pisać... Jak dla mnie : ocena 0
970