~ dzs • 2012-10-04
Ocena:
UWAGI doświadczonego 8.letniego klienta zdecydowanego pożegnać się z Bankiem,z wielu
powodów. Polbank, wbrew temu co głosi nie jest
bankiem przyjaznym i bankiem `po ludzku`.
-Internetowa obsługa na tle innych banków to
udręka i nieszczęście; bez wchodzenia w detale.
-Przyjmowanie przez Bank w jego oddziałach reklamacji to dla klienta droga przez mękę
/wymyślne druki,identyfikacja klienta,
ilość pieczątek,wprowadzanie do systemu/zajmująca ok. 20 minut.
-Tryb i podejście do załatwiania reklamacji przez
Bank niezwykle uciążliwy:na ich rozpatrzenie
nierzadko czeka się 3-4 m-ce;Bank jest często
arogancki ,lekceważy zgłoszone doń zapytania.
-Ważne dla klienta sprawy,jak dla przykładu sprawa spadku po zmarłym kliencie, traktowane
są przez Bank arbitralnie i obstrukcyjnie/od
grudnia 2011 r. toczę z Bankiem spór ws. spadku/.
-Polbank jest też niesolidny w prowadzeniu dokumentacji klienta, wprowadzone rzekomo do
systemu złożone w Oddziale dokumenty /dla
przydkładu dot. zgonu i spadku/ nie są po jakimś
czasie w systemie bankowości obecne,co wymaga
powtórnego skladania tych samych dokumentów
W SUMIE NIE JEST TO BANK KTOREMU moim zdaniem MOZNA ZAUFAC. RACZEJ OMIJAC Z DALEKA.
ZAUFAC.
6325