Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
UWAGI doświadczonego 8.letniego klienta zdecydowanego pożegnać się z Bankiem,z wielu powodów. Polbank, wbrew temu co głosi nie jest bankiem przyjaznym i bankiem `po ludzku`. -Internetowa obsługa na tle innych banków to udręka i nieszczęście; bez wchodzenia w detale. -Przyjmowanie przez Bank w jego oddziałach reklamacji to dla klienta droga przez mękę /wymyślne druki,identyfikacja klienta, ilość pieczątek,wprowadzanie do systemu/zajmująca ok. 20 minut. -Tryb i podejście do załatwiania reklamacji przez Bank niezwykle uciążliwy:na ich rozpatrzenie nierzadko czeka się 3-4 m-ce;Bank jest często arogancki ,lekceważy zgłoszone doń zapytania. -Ważne dla klienta sprawy,jak dla przykładu sprawa spadku po zmarłym kliencie, traktowane są przez Bank arbitralnie i obstrukcyjnie/od grudnia 2011 r. toczę z Bankiem spór ws. spadku/. -Polbank jest też niesolidny w prowadzeniu dokumentacji klienta, wprowadzone rzekomo do systemu złożone w Oddziale dokumenty /dla przydkładu dot. zgonu i spadku/ nie są po jakimś czasie w systemie bankowości obecne,co wymaga powtórnego skladania tych samych dokumentów W SUMIE NIE JEST TO BANK KTOREMU moim zdaniem MOZNA ZAUFAC. RACZEJ OMIJAC Z DALEKA. ZAUFAC.
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »