Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Ebanking Polbanku jest niesamowicie niedopracowany. Myślałem, że to wina tego, że to bank Grecki i wszystko się zmieni z czasem. Po kilku latach korzystania - niewiele się zmieniło. Szczerze powiedziawszy na miejscu Polbanku zwolniłbym cały swój departament IT i zatrudnił nowych ludzi z pasja. Bo to co robią aktualni jest jakąś parodią. . Obsługa klienta w placówce: Normalna. W dwóch placówkach obsługa ok. Ale zawsze kolejki. Czasami zdarza się podejście do klienta "czego chcesz", no ale każdy jest człowiekiem. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Korzystałem z Kredytu Bezpiecznego. Wygodny, ale były z nim problemy. Pomimo całkowitej spłaty bank naliczał opłaty 10zł co kilka dni. Nikt nie potrafił wyjaśnić dlaczego. Łącznie ponad 100zł zostało naliczone niesłusznie. Oczywiście nie zwrócono mi pieniędzy. . Wysokość opłat i prowizji: Wysokość opłat jest ok. Jednak naliczane są bezpodstawnie. Z winy błędnie działającego systemu bankowego na przykład. Reklamacje niczego nie zmieniają. Bank twierdzi, że wie najlepiej i nic z ich winy się nie stało. . Oferta kart płatniczych: Dobra karta kredytowa. Jednak bardzo niebezpieczna. Dwukrotnie ktoś zaczął korzystać z mojej karty (pomimo, że miałem ją w portfelu) - raz w USA gdzie nigdy nie byłem, drugi raz w UK. Bank oddał pieniądze po złożeniu sprawy na Policji. .
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »