Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Osoba, z którą rozmawiałam na temat reklamacji nie potrafiła mi nic mądrego powiedzieć, przeczytała tylko to co jest napisane na formularzu, dla mnie porażka i przyznam się, że dawno tak się nie wkurzyłam. Chodziło mi o czas reklamacji, na protokole z reklamacji jest napisane 30 dnia a w regulaminie 14 dni. Jest niezgodność więc chciałam się dowiedzieć co jest istotniejsze i co... poza beznadziejnym uśmiechem - nic!!!. Wysokość opłat i prowizji: Zakładają lokatę walutową nie było żadnej prowizji. W regulaminie jest napisane, że klient o zmianach prowizji będzie powiadomiony na 14 dnie przed zmianą. Oczywiście żadnego powiadomienia nie dostałam, a mam naliczaną prowizję- jakim prawem?! W Polbanku nie potrafiono mi odpowiedzieć, a więc kto ma wiedzieć?!.
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »