~ Rafał • 2012-06-02
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Mam konto w Polbanku. Założyłem je bo miała być promocja konto+kredyt+terminal płatniczy. Pani zapewniała mnie że to po założeniu od razu. Konto założyłem, kredytu nie dostałem i uwaga! terminala też z niewiadomych przyczyn. Kosztowało mnie to miesiąc oczekiwania i brak płatności elektronicznych w moim sklepie, na czym straciłem dużo klientów. Dla porównani od podpisania umowy z Polcardem terminal miałem po 2 dniach.
Opiekun biznesowy (Pani kierownik z reklamy) zmienia się regularnie co 3-4 miesiące i każda nowa wydzwania z ofertami, a jak się tam pojawię i powiem że chce skorzystać z tych ofert, o których mówią przez telefon to się okazuje że mają jakieś problemy i nie można. Raz się udało przedstawić nawet mi ofertę, ale warunki na terminal były urągające godności (mam terminal z Polcardu to mam porównanie).
. Dostęp internetowy: Obsługa banku poprzez stronę internetową to następny HIT. Przelew zrobiony poprawnie potrafi nie wyjść z powodu "systemu" (taki powód podają na infolinii). Oczywiście nie dowiemy się że coś jest nie tak jak nie będziemy grzebać w potwierdzeniach przelewów, których nie da się ułożyć chronologicznie do czasu.
Strona internetowa zawiera błędy składni, co uniemożliwia jej poprawne działanie na mniej znanych przeglądarkach wliczając w to tablety i komórki na androidzie (dla ścisłości nie działa menu z boku i nie da się nic zrobić). Poprawa tych błędów wprawnemu Webmasterowi zajmie 1 godzinę. Po zgłoszeniu błędów z działaniem strony dostałem odpowiedź, (cytat) "że jak nas przejmie inny bank to pewnie wtedy strona będzie poprawiona".
Usability tej strony to inna historia. Wyszukiwanie przelewów i ich opisy to masakra. Strona pozwala wyszukiwać tylko w okresie 3 miesięcznym, dzięki temu żeby sprawdzić przelewy z całego roku gdzieś tam należy wyszukiwać parę razy i to po kwocie, bo nie da się po prostu wybrać kontrahenta z listy i zobaczyć operacji z nim związanych.
Przelewy wewnętrzne i tak idę z resztą sesji przelewowej, co oznacza że np. płatności.pl nie zadziałają od razu, jak to jest w innych bankach. Tak samo nie dostaje się gotowego formularza z przelewem tylko się trzeba zalogować i przekleić dane.
Brak mobilnej aplikacji do obsługi banku.
Jedyne co mnie trzyma to, że mam Wpłatomat pod nosem i można tam wejść i się zamknąć się od środka, co przy większej gotówce jest wskazane. (oczywiście jeżeli bank nie ma swoich humorów i i usługa wpłat w bankomacie działa, a działa tylko w 75% przypadków).
26923