Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Pod względem dostępu internetowego ten bank to istna tragedia, gdy zablokujesz sobie konto (na skutek trzykrotnego błędnego wpisania hasła, a zapewniam że o to nietrudno - bardzo restrykcyjna polityka nadawania haseł, aż do przesady) to możesz pomarzyć o szybkim rozwiązaniu problemu. Wizyty w oddziale, bo na jednej się nie skończy, kolejne kroki akceptacji, które nowa koperta z hasłami musi przejść, konieczność czekania aż wszystkie procedury się zakończą. Sam interfejs - kolejna tragedia. Mamy XXI wiek, a ten system wygląda, jakby był projektowany na początku rozkwitu internetu. Brak nawet standardowej funkcjonalności czyni ten bank świetnym wyborem dla ludzi, którzy lubią sobie sprowadzać kłopoty na głowę.... Obsługa klienta w placówce: Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Butność pracowników banku oraz czasami wręcz *moderacja* arogancja to coś nie do pomyślenia w banku, który powinien walczyć o klienta. Co prawda nie zawsze spotkałem się z taką reakcją, ale nawet pojedyncze sytuacje są dla mnie nie do przyjęcia. Bardzo nie polecam, a szkoda bo zapowiadało się dobrze (osobiście bardzo podoba mi się wystrój placówek, no ale co mi po tym, gdy w samej placówce czuję się jak intruz?)..
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »