~ zabortom • 2011-09-07
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie przyzwoite, choć na dzień dzisiejszy już nie bezkonkurencyjne.. Dostęp internetowy: Słaby, toporny w ogóle nie intuicyjny. W porównaniu do innych banków poruszanie się po serwisie jest kozmarne. Dodatkowo początki są tragiczne ze względu na konieczność generowania certyfikatów bezpieczeństwa, późnej trzeba je odwoływać żeby uruchomić usługę SMS. Koszmar.... Obsługa klienta w placówce: Ignorancja i niekompetecja. Pan u którego zwiększałem limit na przelewy zewnętrzne wypełniając wniosek nie odezwał się ani słowem. Później okazało się, że zrobił to źle i nie mogłem wykonać ważnego przelewu na czas (to była przyczyna rezygnacji z usług Polbanku). Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystałem. Elastyczność oferty: W porządku. Oferta dopasowana do potrzeb. Jedyna silna strona Polbanku. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo pozytywnie. Oferta kart płatniczych: nie korzystałem.
25869