~ fryderyk • 2011-06-03
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 1. Dostęp internetowy: masakra , co chwile system nie działa , jak zacznie działać nie idzie dokończyć tranzakcji i pasek stanie w połowie ładowania , jak jesteś za granicą i zepsuje ci się komputer to już nic nie zdziałasz bo tylko z prywatnego komputera możesz robić przelewy internetowe przez używanie certyfikatów.. Obsługa klienta w placówce: 1. Oferta kredytu/ debetu w koncie: 1. Elastyczność oferty: 1. Wysokość opłat i prowizji: Przy zakładaniu konta było ładnie i pięknie bez opłat a teraz co miesiąc ściągają za prowadzenie konta i inne .. Oferta kart płatniczych: tragedia .... Pracuje za granicą i otrzymuje wynagrodzenie w euro chcąc wypłacić pieniądze w euro muszę zrobić najpierw przewalutowanie na konto PLN z euro a potem wypłacić z konta PLN za granicą w euro , przez co robi się podwójne przewalutowanie i co za tym idzie strata pieniędzy na rzecz banku. Interweniowałem ale za każdym razem słysze że to nie możliwe aby zrobić konto walutowe jako główne lub podpiąć kartę płatniczą pod kąto walutowe. .
25619