~ faraon • 2010-02-11
Ocena:
Wysokość oprocentowania: w tej dziedzinie jest OK. Dostęp internetowy: no i tu zaczynają się schody. System archaiczny, przelewy tylko z jednego kompa, nie można zakładać dodatkowych kont mocno oszczędzających. A na koniec hit! Przedwczoraj założyłem konto i wpłaciłem 15 tys., wczoraj dodatkowe 5 tys., a dzisiaj kasa na koncie "wyparowała". Niemożliwe? A jednak w Polbanku się zdarzyło. Po mojej intewencji w placówce i mailu do centrali kasa się odnalazła. Ale słowo przepraszam z centrali nie padło.. Obsługa klienta w placówce: Tutaj znowu miałem pecha. W placówce siedzi gringo i nie czai bazy. Myli się dziesiątki razy, umawia na termin, po czym nie jest przygotowana. W końcu wyczerpała kredyt zaufania i dziś oberwała zrypkę przy ludziach. Każdy ma granice wytrzymałości. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: brak doświadczeń. Wysokość opłat i prowizji: bardzo pozytywnie, ponieważ praktycznie ich nie ma lub też są na czynności stosowane rzadko. Oferta kart płatniczych: Karty są darmowe i w można wypłacać kasę z bankomatów euronetu (duży plus bo jest ich wiele) i Polbanku (niestety tylko 9szt. w pół milionowym mieście) bez opłat.
.
24545