PLUS BANK S.A.

Adres siedziby:
Plus Bank S.A.
aleja Stanów Zjednoczonych 61a
04-028 Warszawa

Infolinia Plus Banku:
801 44 55 66
+48 (61) 8 461 461 (również z zagranicy)

(202 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

202 Opinie

użytkownik
Ocena:
Plus Bank S A zmienia swoją strategię obsługi Klienta a mianowicie wszystkie usługi dotyczące usług bankowych , telefonii oraz usług Polsatu będzie można załatwić w jednym punkcie , będzie to dużym ułatwieniem dla Klientów. Bezpośrednia obsługa kasowa Klientów będzie możliwa tylko w części oddziałów w tych, które są do tego przystosowane z czasem obsługa kasowa będzie w każdym punkcie autoryzowanym. Obecnie Klienci mogą korzystać z bankomatów , wplatomatow . Dlaczego robi się tyle zamieszania z powodu braku bezpośredniej obsługi klasowej przecież Bank ING Tak funkcjonuje od lat i jest wszystko OK ?

Komentarze (4)

użytkownik
~ Adam  •  2018-12-01
Skad takie info o obsludze kasowej? Pracownicy mowia zenie bedzie. A sxkoda, bo 3 tys z bankomatu to blokiwanie srodkow klienta i na tym traca i oddajaklienta doinnego banku
użytkownik
~ jacek  •  2018-12-03
Infolinia też jest scentralizowana? 30.11, 1.12 cały dzień próba kontaktu i słyszę tylko "wszyscy konsultanci są zajęci". Na formularz kontaktowy też brak odpowiedzi.
użytkownik
~ BASIA  •  2018-12-06
Byłam dziś w oddziale Plus Banku. Groteskowa sytuacja - pracownicy banku zamieniają się stanowiskami z pracownikami telefonii komórkowej. Nie można się skupić na małym obszarze pomieszczenia, nad pytaniami konsultanta, ani odpowiedzią. Krzyki dzieci i rodziców - ogólnie totalny zamęt. Nie rozumiem , jak taka poważna Instytucja , jak PLUS BANK obracająca środkami płatniczymi, wymagającymi nierzadko większego skupienia w ich zagospodarowaniu zgodziła się na taki obraz własnej działalności. To nie wzbudza zaufania, a nawet odstrasza.
użytkownik
~ Ania  •  2019-07-23
Ta strategia to tak naprawdę mego oszczędności, które odczuje tylko Klient. Brak komfortu miejsca, sytuacji. Sprawy bankowe to sprawy intymne i nie wolno łączyć lokaty czy kredytu z zakupem ładowarki czy zakupem telefonu. Dla mnie to niewyobrażalne aby w jednym miejscu obsługiwać tak szeroki wachlarz usług nie tracąc na jakości. Musiałam zmienić bank. Nie chodziło o ceny czy wartości usług ale traktowanie Klienta i sposób obsługi, który dla mnie jest niedopuszczalny. Bank to bank a nie punkt pocztowy czy kiosk.
dodaj komentarz +