~ Kołpak • 2015-01-25
Ocena:
Jestem ich klientem ich od prawie dwudziestu lat . ostatnio zaczęli się zachowywać jak banda amatorów , a ja czyli klient jestem niepotrzebnym elementem ich układanki Ostatnio zmienili swoją siedzibę Wszystko było by fajnie gdyby zadbali o to by powiadomić zakład energetyczny który wysyłał do nich moje rachunki
Oni wyszli z założenie to mój obowiązek . ciekawa troska o klienta . Po wielokrotnych monitach ,zdobyli się na przyznanie mi racji , że to jednak oni zmienili swój adres a nie ja . Pomyślałem sobie że każdy ma prawo do robienia błędów , ale jak przeprasza no to należy przyjąć to za dobrą monetę i iść dalej . A tu niespodzianka kolejny rachunek niezapłacony , a na moją interwencje odpowiadają że nie dostali rachunku Całkowicie zapomnieli że dwa miesiące temu właśnie za to mnie przepraszali Nie jestem przedstawicielem innego banku który próbuje w ten sposób zniechęcić potencjalnych klientów do założenie konta w konkurencyjnym banku. Nie podaję też więcej szczegółów tak by nie zdradzić oddziału , ale pracownik plusbanku zapewne z łatwością dojdzie do tego w jakim to było mieście , a pani dyrektor tego oddziału z całą pewnością domyśli się kim jestem
Mogę jeszcze opisać kilka innych historii , ale myślę że szkoda czasu wszystkich czytelników / Reasumując nie polecam tego banku żadnemu ze znanych i nieznanych mi osób
Pozdrawiam
12633