~ Mirjan • 2014-09-18
Ocena:
Dotyczy lokat internetowych zakładanych online
Całkowity brak profesjonalizmu i lekceważenie własnych Regulaminów. Zgodnie z cyt. regulaminem potwierdzenie otwarcia powinno być przesłane następnego dnia roboczego. Zapis jest fikcją bowiem konieczna jest stanowcza interwencja ażeby wydrzeć im to potwierdzenie z gardła.
Następny hak to preferowane przez Bank lokaty Internetowe bez konta w Plusie są tak skonstruowane, że ewentualna likwidacja lokaty obarczona jest koniecznością osobistego stawiennictwa i złożenie dyspozycji w Oddziale. Czasami to wizyta 100 lub więcej km., która ma zniechęcić "klienta"? Każdy użytkownik internetu ma możliwość nabrać się na te plewy - nawet z "Bździszowa Dolnego"
Całkowitym skandalem jest brak możliwości wskazania pełnomocnika w chwili składania wniosku online. Życie jest kruche, śmierć lub inne nieszczęście możliwe. Plus ma radę jak wyżej - wizyta w Oddziale i kolejna dyspozycja ustanowienia pełnomocnika.
Zaczynając współpracę z ww. Bankiem nie czytaj o ich rzekomych sukcesach i przyjazności -czytajcie uważnie warunki, regulaminy i opinie klientów.
11579