PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Od marca 2018 niespodziewanie saldo mojego konta widoczne w aplikacji mobilnej powiększyło się o 500 zł, czego nie zauważyłam wówczas. Jak później odkryłam był to limit debetu przypisany do konta. Został on przypisany bez mojej wiedzy, zgody, nie zostałam o tym poinformowana. Zwiększona kwota była opisana jako ,,dostępne środki'' i ,,saldo'', a więc była to informacja nieprawdziwa. Kwota 500 zł nie została na stronie głównej aplikacji wyszczególniona w żaden sposób, moje saldo zostało jedynie zwiększone o tą sumę, nie mogłam więc domyślić się, że nie są do moje pieniądze, zgromadzone na koncie. Wprowadzona w błąd nieświadomie stworzyłam na koncie debet - nieprawidłowe saldo widoczne w aplikacji wciąż było dodatnie. Za debet zostały naliczone odsetki. We wrześniu limit debetowy zamiast okrągłej sumy 500 zł wynosił 271 zł, został zmieniony również bez żadnej informacji. Wkrótce potem zniknął. Daje mi to wrażenie celowego wprowadzania w błąd klientów. W przypadku gdy konto pełni funkcję głównego, wśród wszystkich codziennych płatności takie zmiany są prawie niemożliwe do zauważenia. Odsetki nie były wysokie, ale jak można powierzyć pieniądze bankowi, który postępuje w ten sposób?