~ Niezadowolony klient • 2019-04-29
Ocena:
Dotyczy oddziału: Aleja Jana Pawła II 23.
Zostałam Umówiona na infolinii na spotkanie na konkretną godzinę. Pojawiłam się 10 minut wcześniej, z uwagi ze wszystkie Panie były zajęte postanowiłam poczekać. Po chwilo Zgłosiłam jednej Pani, że nie wzięłam że sobą kartki z nazwiskiem osoby która miała mnie obsłużyć, kobieta odpowiedziała że mnie przyjmie, tylko ze muszę chwilę poczekać. Po chwili usiadła na stanowisku i poprosiła o następną osobę, a więc podeszłam, jednocześnie podszedł też inny klient mówiąc że był ostatni w kolejce, Pani z obsługi powiedziała żebyśmy się sami dogadali, dodając, że jest majówka i że nie rozumie dlaczego infolinia umawia spotkania. Rozwiązanie i obsługa moim zdaniem fatalna. Oburzona poprosiłam o sprawdzenie mojego spotkania, Pani z łaską wreszcie poprosiła o dokument i przekierowala do koleżanki. Rozumiem że jest majówka etc. Ale chyba nie po to umawia się na infolinii, żeby zostać potraktowany w ten sposób.
39805