~ Tomek • 2018-10-09
Ocena:
W dniu dzisiejszym na infolinii PKO S.A. zadałem pytanie czy na podstawie numeru referencyjnego banku na potwierdzeniu przelewu jakie otrzymałem mogę sprawdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe i czy taki przelew został rzeczywiście wykonany. ODPOWIEDŹ BRZMI: Telefonicznie nie mogę, mogę podjechać do placówki ale tam także najprawdopodobniej mi tego nie powiedzą. Czyli można wydać jeszcze pieniądze na bilety czy paliwo i stracić czas. W takim razie potwierdzenia przelewu z tego banku są BEZUŻYTECZNE w prowadzeniu działalności. Jeśli nie można sprawdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe ktoś mógłby nas takim potwierdzeniem OSZUKAĆ.
Pytanie numer dwa, jak długo w tym banku "idzie" przelew międzybankowy:
Odpowiedź "jak w każdym banku w Polsce od jednego do trzech dni roboczych".
Czy to jakaś kpina? Czy pieniądze są wożone gotówką na rowerach i wpłacane na konto? Praktycznie wysyłając zwykły przelew międzybankowy z innych banków pieniądze pojawiają mi się najpóźniej po trzech księgowaniach. Jeśli 3 dni robocze to NORMA i obowiązuje według PKO S.A we "wszystkich" polskich bankach, to ludzie chyba zaczną przelewy Pocztą Polską wysyłać, bo takie zamrażanie cudzych pieniędzy na TRZY DNI jest SKANDALICZNE. Czytając opinię w internecie okazuje się, że to nie jest odosobniony przypadek tylko działanie częste banku. ODRADZAM TEN BANK, sam zamknąłem konto firmowe bo tak nie da się prowadzić działalności. Negatywne opinie najczęściej są "czyszczone" przez moderatorów, wtedy wiadomo, która strona jest obiektywna.
35729