~ Ela • 2018-08-24
Ocena:
W życiu nie spotkałam się z tak niekorzystnymi warunkami obsługi konta. Moja mama ma konto w tym banku od ponad 20, żeby nie powiedzieć prawie 30 lat. W systemie bankowości elektronicznej widnieją tajemnicze oznaczenia (celowo liczba mnoga - co najmniej 2 miesięcznie) 'prowizja automatyczna'. Opłata za prowadzenie rachunku niebotycznie wysoka patrząc na to, że nie dostaje się w tej cenie NIC.
I co najśmieszniejsze - nigdy w życiu nie słyszałam, żeby jakiś bank pobierał prowizję za wykonanie przelewu przez system bankowości elektronicznej - PEKAO najwidoczniej ma tu monopol. Absurd w czasach, kiedy darmowe przelewy internetowe są standardem.
Podliczając wszystkie opłaty za ostatni miesiąc - ponad 17 zł. W tej cudnej cenie otrzymuje się obrażonego "doradcę" (o ile w ogóle się taką znajdzie - w pierwszym oddziale banku czekałyśmy ponad 40 minut aż nas ktoś obsłuży - wyszłyśmy po tym czasie nie załatwiając nic, udając się do innego oddziału gdzie Z ŁASKĄ udzielono nam pobieżnych informacji). W pierwszym miejscu obydwoje doradców miało "dłuższą operację" do skończenia. Wchodząc do innych banków czekam max 5 minut, a konsultant nie ma miny jakby wąchał za przeproszeniem g....o.
Serdecznie odradzam, mama przenosi się do innego banku (w którym za prowadzenie konta nie zapłaci nic jeżeli wykona 1 transakcję kartą w miesiącu - i największy szok - przelewy internetowe za darmo).
Przenoście się ludzie, bo robią z Was baranów.
34995