~ Konrad • 2018-05-16
Ocena:
Ten Bank to DNO !\r\nDziś złożyłem wniosek o zlikwidowanie wszystkich kont w tym pseudobanku.\r\nObsługa w okienku ( Białystok ponad godzina czekania) Jedna osoba obsługuje, a reszta ( 5 - 6 starych kwok) siedzi i udaje, że nie widzi problemu pomimo apelu oczekujących. Nie wspomnę już o tym, że personel jest nie kompetentny, gdyż nie wie jak obsługiwać inne procedury jak wpłata czy wypłata ( chociaż i z tymi mają problem jak obsłużyć system)\r\nOpłaty za rachunki chyba najwyższe na rynku !\r\nSesje bankowe to mit - wyższe kwoty wstrzymują nawet do 4-5 dni - SKANDAL.\r\n\r\nChciałem załatwić leasing do firmy na samochód w oddziale przy ul. Rynek Kościuszki 7 w Białymstoku - sprawa ciągnie się do 25 kwietnia - dziś mamy 16 maja i co .... nadal nic nie potrafią powiedzieć.\r\n\r\nNie odpowiadają na e-maile i telefony - dopiero gdy zadzwoniłem z innego numeru, prowadzący leasing odebrał słuchawkę- ZERO szacunku do klienta. Pracownicy nie kompetentni - nawet nie wiedzą jakich dokumentów potrzebują ( nie pozdrawiam [Moderacja] . z tego oddziału)\r\nLeasing w innym banku na drugie auto do firmy załatwiłem w ciągu 4 dni. A tu nadal się ciągnie... byli niby o 0,4% tańsi - we właściwym rozrachunku na całym leasingu są o 2 tys. drożsi.\r\n\r\nCyrk na kółkach. Przy okienkach wypłat cały czas pytania czy nie mogę wypłacać w bankomacie --> czy to nie moja sprawa, gdzie chcę wypłacić gotówkę ??? Z resztą bankomat nie chce mi wydać więcej niż 3 tys dziennie - stąd odwiedzanie okienka...\r\n\r\nDROGI banku - czasy monopolu w bankowości się już dawno skończyły. Moja współpraca z wami również się kończy. \r\nJestem patriotą i chciałem, żeby Polska instytucja coś zarobiła, ale skoro tak podchodzicie do klienta to niech zarabia Niemiec czy Francuz\r\n\r\nNie pozdrawiam\r\nKonrad W.\r\nniezadowolony klient.
33323