PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. W oddziale nie odbierają telefonów i nie odpowiadają na maile - to jest chyba po prostu ich standard obsługi klienta. Jak brałem kredyt hipoteczny poprosiłem o draft umowy przed jej podpisaniem. Niestety nie mogłem jej dostać bo to tajemnica. Jak już jednak dostałem to okazało się w dniu podpisania że to dwa zupełnie inne dokumenty. Prowadzę działalność - zapis w umowie kredytu o podwyższeniu marży w przypadku rozbieżności osiąganych dochodów w stosunku do dochodów z dnia podpisania umowy (w którąkolwiek stronę). Oczywiście odmówiłem podpisania, panie w banku nastroszone tłumaczyły że jakkolwiek zapis jest - to oczywiście nikt z niego nie skorzysta. Mimo to po 2 tygodniowych bojach zmienili umowę aneksem. Telefon z centrali po kilku miesiącach że podwyższają marżę bo nie osiągam takich samych dochodów jak w dniu podpisania umowy :) Odesłani na drzewo szukać aneksu. Serwis internetowy - śmiech na sali - logowanie z palcem na ekranie to jakaś kpina. Wchodzę tam tylko sprawdzić czy są środki na spłatę (udało mi się przewalczyć że konto które mi wcisnęli na siłę do kredytu nie używam jako rachunku bieżącego firmowego). Gdybym miał z tego korzystać na co dzień to chyba palnąłbym sobie w łeb. Dzisiaj zablokowałem konto. Odblokowanie trwało 50 minut - 2 moje telefony na infolinię, 2 razy oddzwanianie i 4 razy weryfikacja: raz żeby odblokować serwisy a raz żeby zresetować hasło :) W inteligo taka akcja trwa góra 5 minut.