~ kolo • 2017-12-05
Ocena:
Jest słabo. Otworzyłem konto tylko dlatego, że brałem tam kredyt hipoteczny.Wcisnęli mi jeszcze kartę kredytową za 15zł/m-c. Bankowość elektroniczna to jakaś porażka - interfejs jak z przed 10 lat, nieintuicyjny, a i tak wiele spraw trzeba załatwiać w oddziale. A w nim wieczne kolejki. Infolinia ciągle oblegana, nie sposób się dodzwonić, a konsultanci w wielu sprawach i tak odsyłają do oddziału. W XXI wieku? Porażka. Jakieś dziwne opłaty się pojawiają, ostatnio np. taka - "opłata za przysłanie kodów autoryzacyjnych". Kpina jakaś. Czas się zatrzymał w tym banku, panie Krysie i Bożenki w oddziałach dzielnie pilnują swoich stanowisk. Szkoda, że dyrekcja nie pilnuje, żeby mieć klienta zadowolonego. Nawet aktywnie korzystając z konta nie ma szans na darmowe konto, a to jest słabe, bo inne banki jeszcze jakieś bonusy cashbacki dają. Tu jednak trzeba utrzymać stado pań Kryś i Bożenek w oddziałach. Mały plusik to całkiem niezła aplikacja mobilna PeoPay, ale to za mało, aby zbudować trwałą relację z klientem. Mam nadzieję na szybką spłatę kredytu i pożegnanie się z tym bankiem. Szczerze odradzam PeKao.
31229