Minimum formalności: 3 miesiące odsyłano mnie z jednej placówki do drugiej, polecono mi wizytę w placówce, w której zakładałam konto, bo przecież system systemem, ale w dobie internetu i komputerów pani w Warszawie może nie widzi tego, co pani w Gdańsku czy Katowicach.... Obsługa klienta w placówce: Nie polecam, bank może i najstarszy, dlatego obsługa i mentalność rodem z poprzedniej epoki. 3 miesiące próbował uzyskać wydruk z historii operacji, by wreszcie otrzymać pismo, że niestety, to niemożliwe, bo nie... Pracownik ma wgląd, ale z jakiś powodów bank na papier tego przenieść nie może. Konto w tym banku może być równocześnie zamknięte, ale opłata za prowadzenie naliczana, historia dostępna ale niedostępna, konto archiwalne, jeśli chce się historię, ale opłata naliczana do 2013r. Za co? Za archiwalne i zamknięte konto?. Wysokość opłat i prowizji: Pobrano opłatę za prowadzenie konta, które zdaniem banku z jednej strony było archiwalne i zamknięte, ale z drugiej, o dziwo zdanie tego samego banku aktywne do 2013r, więc opłata za prowadzenie uzasadniona... .
28087