~ Gracja • 2010-07-10
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Kpina na całego. . Dostęp internetowy: Po zmianie szaty graficznej, niektóre funkcje ukryte. Dostęp nie zawsze jest, od czasu do czasu przerwy techniczne i awarie. . Obsługa klienta w placówce: Dłuuuugie kolejki do niewielu okienek. Można wypłacić tylko 4000 zl jednorazowo. Dezinformacja, adres zmieniałam 4 razy zanim został wprowadzony, a wg konsultantów z teleserwisu i tak funkcjonuje stary. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Niekorzystna jak wszystko w tym banku. . Elastyczność oferty: Pojęcie elastyczność jest czymś nowym w Pekao, jeszcze nie bardzo wiadomo co z nim zrobić. . Wysokość opłat i prowizji: Wysokie opłaty za prowadzenie konta przy bardzo niskim oprocentowaniu. Przy wysokiej opłacie za prowadzenie konta pojawiają się opłaty za zabezpieczenie transakcji, przelewy itd. Trochę tych opłat za dużo. . Oferta kart płatniczych: Oferta niczym nie odbiegająca od standardu, różnica jest taka że w Pekao jest drożej niż w w wielu innych bankach. .
24823