~ KAROLINA • 2016-09-01
Ocena:
Absolutnie nie polecam korzystania z tego banku! strona pko 24 zupełnie nie intuicyjna, tragiczna w użytkowaniu. Aplikacja mobilna pko token i pko24 tak samo - tragedia jeżeli chodzi o funkcjonalność, nie jest zupełnie user friendly. Jeżeli ktoś korzysta z innych banków to załamie się jak zobaczy jak to wygląda w pko. Przez ostatnie 3 dni robiłam 3 pilne przelewy. Niestety za każdym razem dostałam informacje ze przelew nie jest możliwy bo"potrzebna jest dodatkowa autoryzacja, czekaj na tel od konsultanta". Telefon z banków był - po kilku godzinach dopiero!! Autoryzacja polega na tym, że konsultant literuje wszystko, cały numer konta na jaki ma być robiony przelew, wszystkie dane, to trwa tyle czasu że krew Was zaleje!!! I nie da się tego wyłączyć, bo taka jest ich procedura. I do tego pytanie na końcu od konsultanta: czy jestem zainteresowana dodatkowymi ofertami, informacjami marketingowymi - masakra!! Mam milion innych uwag negatywnych do działania tego banku, więc ludzie dbając o Wasz komfort psychiczny naprawdę NIE POLECAM!!!!!
17079