~ Maciej • 2014-01-13
Ocena:
Witam wszystkich i serdecznie pozdrawiam tych którzy maja zamiar współpracować z firmą Orange.
Przy tej pięknej sposobności chciałbym wszystkim opowiedzieć jak bardzo ta firma przekonuje do siebie klientów zarówno tych którzy maja już podpisane umowy jak i również tych którzy dają się naciągnąć telemarketerom na podpisanie jej. Jestem klientem Orange dodam, ze(,,BIZNESOWYM??) od wielu lat i nigdy nie sądziłem, ze tak zostanę potraktowany i oszukany. Zatem przed końcem umowy zadzwoniła do mnie Pani z Orange i zaproponowała przedłużenie umowy na korzystnych warunkach z telefonem Samsung Galaxy S4 oraz Tablet 7cali Fun Tab za dopłatą 1zl z umową przedłużona na 2 lata. Skorzystałem z oferty, to wszystko ładnie zapakowane przywiózł kurier po kilku dniach od naszej rozmowy telefonicznej. Towar odebrałem i otworzyłem w domu. Telefon z racji tej ,ze musiałem go naładować to postanowiłem uruchomić go na drugi dzień z rana. Wkładam baterie odpalam telefon, ściągam folie z wyświetlacza, patrzę a tam pięknie pęknięta szyba ? . Ogladam tablet, wszystko sprawne. Zadzwoniłem do biura obsługi opowiedziałem o całej sytuacji i pewien Pan nie wiem w jakim stopniu douczony, pokierował mnie w ten sposób: proszę zapakować wszystko tak jak przyszlo czyli: Telefon, Tablet Karta sim i odesłac na adres Centrali Zwrotów w Ożarowie Mazowieckim. Paczka najpierw zaginęła bo niby trafiła tam gdzie nie powinna. Po wykonaniu mnóstwa telefonów w celu przyspieszenia sprawy i ogólnego zainteresowania na jakim etapie jest reklamacja byłem zwodzony za każdym razem ,ze cos nie tak ,ze paczka nie doszła itp. Jak już okazało się ,ze paczka jednak się znalazła i reklamacja po 2 i pol miesiącach została przyznana ,,jaśnie?? Pani zadzwoniła do mnie i powiedziała, że telefon zostaje wysłany w dniu dzisiejszym do Pana i w ciągu 2 dni powinienem otrzymać paczkę. Zapytałem czy paczka idzie do mnie w komplecie czyli: telefon tablet i karta??? Pani powiedziała, że ona o żadnym tablecie nic nie wie ??!! mowie jak to? Wyslalem przecież komplet. My nic nie wiemy o zadnym Tablecie z uśmiechem na twarzy stwierdzila Pani. Biuro obsługi oznajmilo,ze mam z tego powodu nie odbierać paczki ponieważ oni to sprawdza na magazynie czy jest ten tablet i mi oddzwonią. Czekam następny miesiąc po czym dostaje telefon ,ze tabletu jednak nie ma? czyt Amba Fatima??? To ja pytam: czy u Was na magazynie pracują złodzieje?? Pomimo wyslanych około 20 meili z prośba o kontakt w sprawie wyjaśnienia, nikt się nie odezwal!!!!! Tak w ten piękny sposób zostałem oszukany przez ORANGE !!!!! Skoro telefon naprawili to reklamacja została uznana, Orange nie wywiązalo się ze swoich obowiazkow!! miałem mieć nawet zwrócony koszt przesyłki uszkodzonego towaru- zadnej reakcji, po miesiącu firma twierdzi,ze nie widzi potrzeby zwrotu kosztów przesyłki! Pozdrawiam Wszystkich i polecam dużo ostrożności ;)
9921