Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
Podpisałem umowę 10 pażdziernika 2013 a sieć CDMA zaczęła działać dopiero na początku grudnia . Dlaczego ? ponieważ gdy przedłużyłem umowę z firmą w/w i myślałem że będzie wszystko ok. na tej samej zasadzie jak w poprzedniej umowie przynajmniej tak twierdzili w salonie orange ale okazało się inaczej. A więc w grudniu zadz. do biura obsługi, okazało się że sieć CDMA nie była włączona co mnie wogólę żdziwiło ponieważ w umowie było napisane GPR i CDMA będzie działać , zdziwiłem się ponieważ za internet płaciłem w całości przez 3miesiące , rozważaliśmy rozwiązać umowę , mieliśmy do tego pełne prawo (strona firmy orange nie wywiązała się z umowy) ale po co nam było rozwiązywać umowę , a więc "chodzi o zasadę" tzn. co do konsumenta należało zrobiliśmy (fakt zgłosiliśmy do ochrony praw konsumenckich, ponieważ rachunki były płacone w całości a nie za pół umowy, tak jak w/w działała tylko sieć GPR a CDMA nie). W umowię mam 15GB limit,na poprzedniej umowie szczęśliwe godz. działały natychmiast bez żadnych dodatkowych opłat a tutaj się okazało że w ciągu nocy szczęśliwe godz. nie zostały włączone również, dla mnie , klienta jest to absurd ponieważ warunki umowy nie powinny się zmienić od poprzedniej, a wręcz przeciwnie miały się polepszyć tak twierdzili w salonie . Szczęśliwe godziny nie działały w nocy i limit 15gb został wykorzystany w ciągu 4dni. Teraz natomiast szczęśliwe godziny zostały włączone , oczywiście za dodatkową opłatą . W dniu dzisiejszym napotkałem kolejny problem - internet , sieć CDMA automatycznie wyłącza się po kilku minutach , połączenie internetowe jest zamykane, a w dzień działa jak się należy , czy to tylko dlatego aby użyt. konsument jak najwięcej transferu wykorzystał po za szczęśliwymi godzinami , w ciągu dnia, Jest to możliwe ponieważ tak jak wspomniałem wtedy gdy obejmują szczęsliwe godziny internet przestaje działać jak się należy, a przez te kilka minut które internet w orange działa to prędkość jest śmieszna dochodzi do 80kb/s a w dzień dochodzi do 250kb/s. Jedno jest pewne gdybym nie interweniował , nie upomniałbym się o usługi które powinny być włączone natychmiast , tak jak jest w umowie napisane to zapewne do dziś nie miałbym włączonej sieci CDMA , tak samo jest z usługą "szczęśliwe godziny" gdybym nie zadzwonił do dziś bym płacił za nic. Zresztą jeśli o mnie chodzi , nie ważne co będą proponować ja z ich usług nawet za darmo nie skorzystam ,ponieważ jest to strata czasu dla mnie. Warto przed kupnem zapoznać się z opiniami dotyczącymi jakiejś firmy, gdyby moja mama to zrobiła na pewno nie byłoby żadnego problemu ponieważ nie skorzystałaby z usług tej firmy. Ja korzystam od innego dostawcy internetu i jestem zadowolony , od 6lat mam z nimi umowę i jakoś nigdy nie miałem problemu z internetem mobilnym . Nigdy nie musiałem dzwonić do obsługi klienta , pl..s dzwonił do mnie w celu zakupienia dodatkowych usług , ulepszenia usług. Mój internet mobilny w tej sieci stał się jak bezprzewodowe stałe łącze mam 25gb i szczęśliwe godziny od 21 do 9 bez opłat dodatkowych, ale tak jak wspomniałem umowę zawarłem z nimi 6lat temu a warunki ustaliłem indywidualnie . Niestety teraz jest problem z orange zamiast wnuczce pod choinkę kupić psp to moja mama podaruje jej internet, NIEMOBILNY SIECI ORANGE I tylko dlatego że ona mniej korzysta z internetu , gdyby więcej korzystała z netu zapewne nawet by ten niemobilny internet nie nadawałby się pod choinkę, a co do samej umowy z Orange na szczęście 2latka szybką minął , teraz moja mama nawiąże współpracę z inną firmą , dostawcą internetu.