~ koper123 • 2012-06-12
Ocena:
Wyłudzanie pieniędzy, nierzetelność, bałagan, brak informacji, opłaty za co tylko się da...
opinia: Zaczęło się od kupna telefonu na firmę. W umowie podali nieprawdziwe dane (wszędzie dane wysyłki), to samo na fakturze. Wynikły z tego takie perturbację, że do tej pory mimo interwencji muszę odkręcać każdą fakturę bo nie mogą tego skutecznie zmienić. Jeszcze przy zakupie i zamianie telefonu na kartę na telefon firmowy (ten sam numer) ukradli ok 130 zł jakie było na tej karcie. Nie poinformowali na stronie podczas zamiany, że środki przepadną i pod pojęciem "przepadło" po prostu je ukradli. Potem były telefony do BOK, które są bardzo drogie aby to wszystko odkręcić. Poinformowano mnie, że jak bym był klientem indywidualnym to mógłby pójść do federacji konsumentów a na firmę to mogę się "cmoknąć". Ostatecznie koszt użytkowania telefonu abonamentowego jest dla mnie droższy niż poprzedniego na kartę a ewentualne korzyści zamieniły się w dodatkowe koszty i stratę czasu. Nie wspominam już nawet o uzyskiwaniu kody abonenckiego potrzebnego do pobierania faktury. Trwało to za długo i brakowało sensownej informacji na stronie. Ostatecznie musiałem robić to dwa razy. Miałem kiedyś telefon w Plusie i nie pamiętam takiej nierzetelności, złodziejstwa i braku jakiejkolwiek kompetencji. Oczywiście wszystkie ich błędy muszę teraz naprawiać sam. Nie polecam tej firmy przy kupnie telefonu na firmę...
4853