~ Moja opinia Orange • 2019-02-13
Ocena:
Zgłaszam niedziałający internet. Serwisant Orange dzwoni, że się pojawi i od razu że mam na pewno niesprawne urządzenia. Tłumaczę że mam sprawne (sprawdzane na innych sprzętach, z innymi dostępami - działają, z Orange nie), nie ma potrzeby wchodzenia na posesję, do lokalu. Nagle zaczyna działać. Serwisant znowu dzwoni i pyta ok? Mówię ok! Po paru godzinach lipa, przestaje działać... I tak 2 razy, działa przez max: parę godzin/ 1 dzień. Oczywiście Orange olewa sobie następne zgłoszenia, twierdzi, że nie ma podstaw do kolejnych reklamacji ma w 4 literach klienta. To zgodnie z Ustawą za wady usług wypowiadam umowę z winy Orange i nie płacę ani złotówki. Niech sobie idą do sądu. W razie "W" tam należy po prostu wysłać tzw.zarzut sporny, w sądzie przedstawić praktyki Orange. I mają pozamiatane. Ani klienta, anie pieniędzy, a jeszcze odszkodowania i grzywny za swoje wymysły i olewanie sprawy. Moim zdaniem głupota ludzi w Orange jest makabrycznie wielka. To jakiś eden wielki nowo-twór korporacyjny komercyjny.
38199