~ Przemek • 2018-10-03
Ocena:
Tragiczna obsługa klienta. Pracujący tam ludzie są nawet sympatyczni i życzliwi, ale sprawiają wrażenie jakby pracowali od wczoraj - nie wiedzą, nie potrafią, odsyłają dalej. A wcale nie tak łatwo się z nimi skontaktować... Ich witryna przeżywa jakiś trudny okres, niektóre zakładki nie działały. Odpowiedź na reklamację - która oczywiście niczego wyjaśnia i nie jest po twojej myśli - kończą klauzulą, że sprawa została zamknięta. Od pewnego czasu odnoszę wrażenie, ze do Orange zakradł się bałagan, nad którym nikt już nie panuje. Gdy byłem na urlopie, zaczęli przysyłać mi SMS-y, że mam oddać 'urządzenie'. Nikt w Orange nie potrafił mi powiedzieć o jakie urządzenie chodzi. Po długiej batalii, stracie czasu i zszarganiu nerwów okazał się, że o router sprzed kilku lat, który na szczęście miałem jeszcze w piwnicy.
35647