~ T_G • 2018-03-07
Ocena:
Zmieniają warunki umów telefonicznych na nikorzyść klienta, do tego stopnia bezczelnie, że dzwoni inny operator i mówi, że oferta jest nieważna bo poprzedni nie miał takich uprawnień do przedstawienia promocji, lub po prostu przysyłając umowę z zupełnie innymi warunkami. BOK udziela informacji, które po kilku miesiącach okazują się nieprawdziwe i kontaktuje się dział windykacji ze sprawą wg bok-u zamkniętą. W salonach stacjonarnych oczywiście nie można nic załatwić bo nie mają dostępu do danych, przez chat można tylko założyć wątek i poprosić na przykład o fakturę jako podstawę roszczeń (oczywiście nie mają dostępu do danych) i w poniedziałek orange sms-em potwierdza wysłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną, w środę w południe jeszcze tej poczty nie ma w skrzynce... bok tłumaczy, ze tyle emaile się przesyła. Polecam nagrywać wszystkie rozmowy z uprzedzeniem operatora, że rozmowa z naszej strony też jest rejestrowana, sprawdzać każdy akapit umowy.
32377