~ mcgruby • 2017-03-16
Ocena:
Chyba najgorsza obsługa klienta jaką miałem okazję poznać. Brak najmniejszego zaangażowania w rozwiązywanie problemu klienta. Konsultanci w ogóle nie przygotowani do pracy. Zgłosiłem się telefonicznie do Orange w sprawie przedłużenia umowy na telefon i internet stacjonarny. Pierwszą rozmowę odbyłem pod koniec stycznia początek lutego przedłożyłem umowę a nawet dostałem głośnik JBL jako prezent:) mamy początek marca dostaje fakturę z wyższą kwota niż powinno być dzwonie pytam dlaczego ?? dowiaduję się że nie przedłużyłem umowy więc zrobili to automatycznie bo taka procedura :) od dnia 9 marca do dzisiaj ani nie udało się przydłużyć umowy normalnym sposobem, dalej nie dostałem obiecanego prezentu, a do tego za każdym razem rozmawiam z kim innym kto na nowo przyjmuje reklamacje ?? ponoć nagrywają rozmowy dla twojego bezpieczeństwa których nie mogą od tygodnia odsłuchać i dostaje pytania co obiecał mi konsultant. Tragedia i nic więcej nikomu nie polecam tej firmy
18691