~ krasek • 2016-12-16
Ocena:
Niemal od początku zawarcia umowy pojawiły się problemy techniczne w postaci zakłóceń uniemożliwiających korzystanie z usług telewizyjnych. Po zgłoszeniu usterki przez około dwa tygodnie telewizja i Internet funkcjonowały w miarę poprawnie. Od około miesiąca pojawiły się kolejne problemy techniczne, polegające na długotrwałym uruchamianiu się dekodera (nawet do półgodziny z koniecznością za każdym razem jego resetowania) Pomimo kilkukrotnego zgłoszenia tego faktu w serwisie, nie pojawił się żaden z pracowników w celu usunięcia usterki. Od tygodnia nie działa ani telewizja ani Internet, co powoduje, że nie mogę prowadzić działalności gospodarczej. Pomimo kilkukrotnego zgłoszenia (kilka telefonów) usterki, do chwili obecnej jestem zwodzony przez serwisantów, którzy pomimo zapewnień nie pojawili się w miejscu mojego zamieszkania. Pierwotnie uzyskałem informację, że usterka zostanie usunięta w ciągu 24 godzin, następnie, że do dnia 16 grudnia, po to żeby w dniu 16 grudnia skontaktował się ze mną pracownik z serwisu i poinformował mnie, ze może przyjechać w niedzielę. W niedzielę, a więc jedyny dla mnie wolny dzień od pracy. Powiedziałem, że nie zgadzam się na wskazany termin, po czym nie doczekałem się już na telefon w sprawie zmiany terminu. Dodam, że w ubiegły piątek oczekiwałem na przyjazd serwisanta przez okres czterech godzin, ten jednak się nie pojawił pomimo umówionej wizyty o godzinie 18;00. Następnego dnia stwierdził, że był w sobotę rano, co również nie jest prawdą. Jestem poważną osobą i tego samego oczekiwałem od firmy Orange SA. Z pewnością nigdy więcej ani ja, ani nikt z mojej rodziny, przyjaciół i znajomych nie skorzysta z usług Waszej Firmy.
17969