~ Urszula • 2016-09-17
Ocena:
Utrata rabatu w Orange.
Firma oferuje rabaty przy większej ilości usług.
I tak mam przyznany rabat 35 złotych miesięcznie za dwie usługi mobilne około 102 pln i Internet światłowód 69 pln.
W ciągu dwóch ostatnich miesięcy dostałam sms, że rabat został usunięty bo był przekroczony termin płatności, za który i tak policzono mi kilkadziesiąt groszy, a termin płatności został przesunięty za zgodą Orange.
Zapłaciłam wymagane kwoty, ale rabatu mi nie uruchomiono. Umowna kończy się za rok i mimo obietnic Orange o rabata przy większej ilości usług muszę płacić pełną taryfę. Chyba ich podam do Sadu za nieuczciwą reklamę i współpracę zakończę.
Podobno ostatnio dostali kary za nieuczciwą konkurencję i chyba chcą sobie odbić na klientach.
Ocena jest jest najsłabsza.
17207