~ Jaga • 2015-11-18
Ocena:
Korzystałam z Neostrady 2 lata. Przesył kiepski, bo i infrastruktura z czasów TP. Ale o tym, że o 10Mb mogę zapomnieć poinformowano mnie przy instalacji, więc nie mam pretensji. Najbardziej wkurzało mnie, że wszelkie problemy z internetem można bezpłatnie zgłaszać... przez internet. Za połączenie telefoniczne się płaci, a trzymają człowieka na linii czasem i pół godziny, przełączając między działami, zmuszając do wybierania cyferek na klawiaturze, zupełnie jak w skeczach kabaretowych.
Ale prawdziwy dramat zaczął się, gdy chciałam zrezygnować z Neostrady. Kosztowało mnie to kilka telefonów na infolinię, kilka wizyt w salonie Orange z różnymi papierami (umowę podpisywała moja mama, która w między czasie miała poważny wypadek i nie mogła sama złożyć wypowiedzenia). Tłumaczenie, że ani w umowie ani w regulaminie nie ma słowa o tym, że wypowiedzenie (podpisane przez mamę) trzeba złożyć osobiście lub przez ustanowionego pisemnie pełnomocnika, z dowodem mocodawcy, na nic się nie zdało.
Rada dla nieszczęśnika, który chce złożyć wypowiedzenie za inną osobę: nie dowiadywać się jak to załatwić na infolinii, bo ich porady nie mają żadnej mocy wiążącej obsługę w punktach, od razu zaopatrzyć się w wypowiedzenie podpisane przez abonenta, jego dowód osobisty, pełnomocnictwo do złożenia wypowiedzenia i swój dowód osobisty. Inaczej stracicie tylko czas i nerwy.
14913