Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
Korzystałam z Neostrady 2 lata. Przesył kiepski, bo i infrastruktura z czasów TP. Ale o tym, że o 10Mb mogę zapomnieć poinformowano mnie przy instalacji, więc nie mam pretensji. Najbardziej wkurzało mnie, że wszelkie problemy z internetem można bezpłatnie zgłaszać... przez internet. Za połączenie telefoniczne się płaci, a trzymają człowieka na linii czasem i pół godziny, przełączając między działami, zmuszając do wybierania cyferek na klawiaturze, zupełnie jak w skeczach kabaretowych. Ale prawdziwy dramat zaczął się, gdy chciałam zrezygnować z Neostrady. Kosztowało mnie to kilka telefonów na infolinię, kilka wizyt w salonie Orange z różnymi papierami (umowę podpisywała moja mama, która w między czasie miała poważny wypadek i nie mogła sama złożyć wypowiedzenia). Tłumaczenie, że ani w umowie ani w regulaminie nie ma słowa o tym, że wypowiedzenie (podpisane przez mamę) trzeba złożyć osobiście lub przez ustanowionego pisemnie pełnomocnika, z dowodem mocodawcy, na nic się nie zdało. Rada dla nieszczęśnika, który chce złożyć wypowiedzenie za inną osobę: nie dowiadywać się jak to załatwić na infolinii, bo ich porady nie mają żadnej mocy wiążącej obsługę w punktach, od razu zaopatrzyć się w wypowiedzenie podpisane przez abonenta, jego dowód osobisty, pełnomocnictwo do złożenia wypowiedzenia i swój dowód osobisty. Inaczej stracicie tylko czas i nerwy.