~ Zbigniew • 2015-10-09
Ocena:
SYSTEM OBLICZONY NA OSZUSTWA Neostrada - 2-3 razy w tygodniu zanik transmisji na kilka godzin, potem bez jakiejkolwiek zmiany u mnie powrót na 10MB/s (80 MB/s jest tylko na rachunku). Każdorazowo przychodził monter, gdy było dobrze. Nareszcie odpowiedź: jakiś upust. Ale od tego czasu mam 30MB bez przerw. MOŻNA BYŁO? Internet mobilny: mamy dwa, 10MB/s OK. Dzwoni ktoś z Orange: teraz nowy router w mojej lokalizacji 150MB/s limit 50GB a potem tylko 30MB/sek, poniżej 30 zł. Otrzymałem. Obok położone routery - mój stary 10MB/s, ten nowy też 10MB/s, córka położyła swój z Plusa 70MB/s. BOK: umowa na 30MB/s, za ok. 50 zł netto (poprzednie dwa - za 19 i 25 zł). Zgłosiłem OSZUSTWO, od dwóch tygodni nie mam odpowiedzi. Zamiast odpowiedzi rachunek do zapłacenia. . Dalej - prośby o wcześniejsze przesłanie umowy e-mailem nigdy nie są realizowane. Kurier czeka, umowa ma 9 stron drobnym drukiem. Tego się nie robi kurierowi, podpisuję.
Rada: gdy dzwoni jakiś "przedstawiciel Orange" - wysłać na drzewo. Jeżeli oferta jest ciekawa - proszę ją powtórzyć w e-mailu do mnie. Moje doświadczenie kontakt jest: na dobre zerwany kontakt z takim cudakiem: nic na piśmie. A potem - przecież pan podpisał te "zmiany" Gdy podaje się rękę Orange - trzeba potem przeliczyć palce. Ich strategia bardzo sprzyja łajdactwom ich "przedstawicieli
14597