~ rebel • 2014-12-30
Ocena:
To co teraz dzieje się z tą ?firmą? przechodzi ludzkie pojęcie. Niedoinformowani i niekompetentni pracownicy celowo, bądź z braku odpowiedniej wiedzy, wprowadzają klienta w błąd. Telefonicznie niby wszystko dogadane, omówione itp. Przysyłają kuriera z umową, a jak wiadomo nikt nie będzie poświęcał ani swojej, ani kuriera godziny czasu na wertowanie książki/umowy. Człowiekowi wydaje się, że wszystko omówił telefonicznie więc podpisuje w ciemno. No, a potem orange wypina na klienta pewną część ciała i mówi ?umowa podpisana, więc zaakceptowana?. I można pisać reklamacje nawet do Boga, bo orange ma już w du..., że ich niedoinformowany, niedouczony pracownik wprowadził cię w błąd. Nawet nie mają zamiaru odnieść się do nagranych rozmów, co w nich było ustalane i gdzie ich pracownik popełnił błąd, nie ma to dla nich znaczenia, najważniejsze, że kolejną osobę zrobili w jajo, no bo umowa jest już podpisana. Dno i kupa mułu.
12455