~ Mirosław • 2014-12-02
Ocena:
Dałem się namówić na przeniesienie numeru telefonu komórkowego do ORANGE. No i zaczęła się moja droga przez mękę. Otrzymałem tymczasowy numer do czasu załatwienia formalności przeniesienia starego numeru. Niestety nie mogłem nawiązać połączenia. Złożyłem reklamację na stronie ORANGE. W dniu 29.11. mój właściwy numer powinien zacząć działać. Ale nie działał. Kolejna reklamacja. Dowiedziałem się, że już jest wszystko w porządku. Nie było. Kolejny raz zadzwoniłem do operatora i dowiedziałem się, że prawdopodobnie jest uszkodzona karta SIM. Więc poszedłem do punktu w Złotych Tarasach w Warszawie w celu wymiany karty. I co się dowiedziałem? Karty "wyszły" i nie wiadomo kiedy wrócą. Ludzie, w placówce, w centrum Warszawy nie mają zapasowych kart SIM. A takich klientów jak ja było kilkoro. Nie polecam tej firmy.
12287