Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
\r\nWitam,byłem u państwa 28.06.2014 (sobota) o godzinie 13 w salonie z dzieckiem naczekałem się długo bardzo długo.Przed godziną 16 dostałem się w końcu do konsultantki (kobieta młoda miała plakietkę UCZĘ SIĘ ) wytłumaczyłem jej o co mi chodzi w skrócie-o przedłużenie umowy z nowym telefonem samsungiem S4.Pani przedstawiła mi propozycje przedłużenia tej umowy z tym telefonem w abonamencie 129,98zł , a telefon miał kosztować 149zł ,wiec podziękowałem pani za tą ofertę bo wcześniej przed przyjazdem\r\ndo państwa salonu dzwoniłem do biura obsługi Orange i tam ten telefon w tym samym abonamencie na tych samych warunkach zaproponowali mi za 49zł.Pani u was w salonie jeszcze proponowała mi jakąś drugą kartę do rachunku tak aby ten telefon Samsung S4 kosztował mnie taniej-pani nie udało się zmniejszyć ceny za ten telefon więc podziękowałem i powiedziałem że umowę przedłużę przez biuro obsługi Orange.Pani jeszcze na koniec proponowała mi internet Neostradę ale podziękowałem i wyszedłem z synem z\r\npaństwa salonu.Po dojechaniu do domu zadzwoniłem ponownie do biura obsługi Orange aby przedłużyć umowę przez telefon z tym telefonem Samsungiem S4.Połączyłem się z konsultantem przez biuro obsługi Orange (pani) i powiedziałem jej że wcześniej dzwoniłem i chce przedłużyć umowę z państwem przez telefon.Pani konsultantka telefoniczna mi na to powiedziała że byłem dzisiaj w salonie i że nie może przedłużyć ze mną umowy przez telefon bo ja podpisałem umowę u państwa w salonie-wkurzyłem się\r\nbardzo.Powiedziałem Pani konsultantce że jest to nie możliwe bo żadne umowy przez Panią w salonie nie były przygotowane i nawet żadnej umowy nie podpisywałem w salonie i zapytałem jak to jest możliwe że pani w salonie coś takiego zrobiła w swoim systemie.Konsultantka telefoniczna nie umiała wyjaśnić tego jak to się stało i skierowała sprawę do wyjaśnienia do systemu.Teraz ja przez państwa salon nie mogę przedłużyć umowy przez biuro obsługi Orange,muszę czekać na wyjaśnienia do 14 dni.Ludzie\r\nogarnijcie się w tym salonie bo macie tam duży bałagan i ja tej sprawy tak nie zostawię niech ktoś tam zrobi w końcu porządek z tym waszym salonem bo coraz gorzej z państwa firmą Orange się współpracuje i zastanawiam się nad zmianą operatora na innego po tylu latach współpracy.\r\nŻENADA , ŻENADA ,ŻENADA.\r\n\r\n