~ nielubięorange • 2014-03-03
Ocena:
Witam, po kilkuletniej współpracy przeniosłam w listopadzie swój nr do Play, ponieważ jak wielu innych byłych klientów uważam że są nierzetelni itd. Po wygaśnięciu umowy oczywiście nie można się zalogować na ich stronie, więc zadzwoniłam na infolinię bo chciałam się z nimi rozliczyć, zaległości kara za wcześniejsze zerwanie umowy itp Konsultantka podała mi kwotę, uregulowałam. Poprosiłam o przesłanie pisma potwierdzającego rozwiązanie, konsultantka oczywiście w rezultacie dotarł do mnie sms że mogę swoje faktury obejrzeć na stronie, oczywiście link podany, tylko po co jak już nie mam dostępu... Dziś dostałam ostateczne wezwanie do zapłaty, dzwonię żeby mi udzielili wyjaśnień za co, konsultant że została jeszcze wystawiona faktura w grudniu, że nie dostała bo miałam e-fakturę. Mało tego, na wezwaniu mam 7 dni na uregulowanie, gdzie nie dostałam wcześniej żadnego pisma tylko ostateczne wezwanie... Kwota nie jest ogromna, ureguluję, ale nigdy nie podpiszę umowy nawet na neostradę, chociaż dawaliby za darmo.
Ktoś ma ochotę związać się z firmą Orange?
10151