Wysokość opłat i prowizji: Spłacamy z małżonką kredyt hipoteczny udzielony przez ten bank. Mamy ostatnio wiele zastrzeżeń do zasad jego funkcjonowania oraz podejścia pracowników banku do wykonywanej pracy i klientów. Na potwierdzenie powyższego chcę przytoczyć następujęce sytuacje jakie miały dotychczas miejsce w naszych relacjach z bankiem. Kredyt został zaciągnięty przeze mnie i żonę, w związku z tym nie potrafię zrozumieć działań banku który wszelką korespondencję kieruje imiennie tylko na mnie, powiadamiany telefonicznie o wysłaniu pisma jestem tylko ja. Bank ze spłacanej raty kredytu w pierwszej kolejności potrąca należności za wysłaną korespondencję. Gdy zaistniał przypadek, że we wpłaconej racie po potraceniu w/w opłat zabrakło 7 zł bank naliczył mi karę w wysokości 75zł. Jeżeli chodzi o kompetencje to jak wynika z moich rozmów telefonicznych przeprowadzonych z bankiem przełożony nie ponosi odpowiedzialności za przekazane przez podległego pracownika informacje co mocno mnie dziwi. Jeżeli chodzi o korespondencję listowną to przy zapytaniu telefonicznym skierowanym do banku czy ją otrzymali jestem informaowany że korespondencja nie dotarła lecz przy stwierdzeniu że posiadam potwierdzenie nadania listu poleconego korespondencja się odnajduje. Generalnie próby zasięgnięcia jakiejkolwiek informacji telefonicznie kończą się fiaskiem. Chcę również nadminić że klientów ignorują nie tylko pracownicy ale również jego prezes który do dnia dzisiejszego nie odpowiedział na złożoną przeze mnie skargę. W związku z powyższym nie polecam a wręcz odradzam korzystanie z usług tego banku..
25367