Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

164 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Przyzwoita oferta. Dostęp internetowy: Spora operatywność konta, ale duży minus to karta zdrapka którą trzeba potwierdzać każdą operację. System SMS jest o wiele wygodniejszy. . Wysokość opłat i prowizji: Taka jak wszędzie. . Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Tragedia. Odział Opolski, czekam na wypłatę kolejnej transzy przeszło 2,5 miesiąca. A raczej nie na wypłatę a w ogóle o decyzję co do jej wypłaty. Brak jakiejkolwiek kompetencji pracowniczej, olewanie klienta przez 2,5 miesiąca nie mogę doprosić się informacji kiedy w końcu będzie decyzja. TOTALNA PORAŻKA jeśli ktoś chce dodatkowych nerwów przy budowie związanych z płynnością wypłacania transz to Bank Nordea jest do tego idealny. . Możliwość negocjacji oferty: Niby jest ale coś za coś. Mamy lepszą ofertę to wpłacaj co miesiąc jakąś $, która niby to procentuje ale której oczywiście nie można wypłacić przez x lat. Ogólnie oczywiście bank zawsze wyjdzie "na swoje" . Różnorodność zabezpieczenia: Jest. . Dostępność w różnych walutach: Euro albo frank jak brałem nie było żadnego problemu. . Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Oczywiście tylko co do niektórych nie warto się przyznawać. Np. jeśli prowadzimy działalność gospodarczą z której mamy mały dochód to nie zwiększy nam to wysokości max kredytu a może tylko spowodować dodatkowe latanie po urzędach bo bank zaraz wymaga całej masy papierów. .