Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego Banku szczególnie prowadzenie kont firmowych , tragedia i skandal. W maju Urząd Skarbowy zablokował mi środki na koncie firmowym, po trzech dniach w konsekwencji mojego porozumienia z Urzędem Skarbowym , Skarbowy odblokował środki i zwolnił konto z zajęcia , odpowiednie pismo trafiło do banku. Mimo to, wszystkie środki jakie wpływają mi na konto czy jest to 100zł czy 100 tysięcy są automatycznie blokowane przez Bank. Muszę dzwonić na infolinię (płatną oczywiście) i prosić konsultanta aby wysłał e-maila do działu zajęć z prośbą o odblokowanie środków, takich telefonów dziennie wykonuję kilka za każdym razem tłumacząc zawsze to innemu konsultantowi, o co chodzi. Srodki zostają odblokowane średni po 3 dniach . Przez 3 dni oglądam pieniądze na ekranie monitora, mam je na koncie ale widnieją w blokadzie i fizycznie nie mogę ani wypłacić ani przelewów zrobić taki stan rzeczy trwa już trzeci miesiąc. Próbowałem pisać reklamacje, skargi ale nic to nie daje. Odpowiedz otrzymałem kompletnie nie na temat , między innymi coś takiego - "naszym celem jest zadowolenie klienta , próbujemy zawsze ulepszać system i sprawność działania" i takie tam pierdoły na zasadzie kopiuj wklej. Ja już zmieniam Bank bo nie mam już siły s tymi pokemonami walczyć, Nest Bank to bandycka instytucja z Białoruskimi standartami.