Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Absolutna porazka. Ponad miesiac probowalem otworzyc konto firmowe przez internet. Kurier z umowa mial kilka dni spoznienia, nie zostawil kopii umowy, nastepnie ponad 3 tygodnie umowa jest w trakcie weryfikacji. Infolinia rozlacza rozmowy, bank nie odpowiada na maile w ogole. Poszedlem do innego banku i otworzylem konto w godzine doslownie, nastepnie zadzwonilem zeby anulowac w Nest Banku i mozna anulowac ale zadnego potwierdzenia (email) nie wysla chyba ze zaplace 20zl?! No rece opadaja, przenioslem sie w czasie o 30 lat wstecz i na inny kontynent gdzies w okolice Timbuktu probujac zalatwic prosta rzecz w tym banku. Zdecydowanie odradzam.