~ Ludwika • 2019-02-04
Ocena:
Konto tutaj mam od kilku miesięcy, ale byłam bardzo zadowolona.Niestety, nowy system bankowości elektronicznej bardzo zawiódł. Jest mało przejrzysty, mało informacji na stronie ( najwiecej jest pustego, białego pola), trzeba długo przewijać, aby coś znaleźć. Login z użyciem awataru- jak dla dzieci.Najbardziej denerwująca jest aplikacja mobilna- wolno się ładuje, wolno wylogowuje no i ta okropna szata graficzna... Ciągle trzeba oglądać jakieś twarze... Tego się nie dało zmienić ?
Zastanawiające, że wszystkie zmiany na stronach internetowych nie tylko tego banku polegają m.in. na tym, że na stronie jest minimalna ilość informacji - jest dużo wolnego miejsca i jedna czy dwie informacje, tak więc, żeby cokolwiek znaleźć trzeba długo przewijać, co zajmuje dużo więcej czau, niż kiedyś, gdy prawie wszystko było w zasięgu wzroku. Szkoda.
38035