Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Konto tutaj mam od kilku miesięcy, ale byłam bardzo zadowolona.Niestety, nowy system bankowości elektronicznej bardzo zawiódł. Jest mało przejrzysty, mało informacji na stronie ( najwiecej jest pustego, białego pola), trzeba długo przewijać, aby coś znaleźć. Login z użyciem awataru- jak dla dzieci.Najbardziej denerwująca jest aplikacja mobilna- wolno się ładuje, wolno wylogowuje no i ta okropna szata graficzna... Ciągle trzeba oglądać jakieś twarze... Tego się nie dało zmienić ? Zastanawiające, że wszystkie zmiany na stronach internetowych nie tylko tego banku polegają m.in. na tym, że na stronie jest minimalna ilość informacji - jest dużo wolnego miejsca i jedna czy dwie informacje, tak więc, żeby cokolwiek znaleźć trzeba długo przewijać, co zajmuje dużo więcej czau, niż kiedyś, gdy prawie wszystko było w zasięgu wzroku. Szkoda.