Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zmian nie komentuje, bo zostały juz ocenione. Mam wrażenie, że bank przygotowuje sie na jakiś skok, albo ma inne niewyraźne zamiary, bo teraz dostęp do konta będą mogły mieć nawet początkujące w hakowaniu dzieci. Mam pretensję o to, że ani przywitanie na infolinii informacją o zmianach, ani otwarcie starej strony internetowej i zalogowanie się na koncie, nie dają żadnej wskazówki, co należy zrobić!. Konto nieczynne, nieaktywne, infolinia nie do zrozumienia. Czy bank nie ma wyobraźani, czy ma gdzieś swoich klientów!!!