Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Spier..... zarówno serwis internetowy jak i aplikację mobilną. Do rzeczy: 1 "przyjazny login" - BZDURA, bezsens, wodotrysk. Po to jest unikalny login cyfrowy aby nie było możliwości powiązania danych do logowania z innymi serwisami. 2 Hasło do logowania na www ograniczone do 15 znaków - TRAGEDIA, ZAGROŻENIE BEZPIECZEŃSTWA!!! 3 avatar - czy Nest Bank zmienił profil i jest teraz dla dzieci? BZDURA!!!! Wodotrysk!! 4 Czterocyfrowy PIN do aplikacji mobilnej i dodatkowe hasło do zatwierdzania przelewów - TO KPINA Z ZASAD BEZPIECZEŃSTWA!!! Poprzednia aplikacja pozwalała na wprowadzenie dłuższej kombinacji. Dłuższej więc bezpieczniejszej!! Do tego ta appka pozwala na ustawienie PINu i hasła jako identycznych kombinacji. To kolejny żart dotyczący bezpieczeństwa i ten może być już tragiczny. Podsumowując... za ładniejszą szatę graficzną zostało ograniczone bezpieczeństwo środków finansowych i dostępu do Banku. To bardzo negatywna sytuacja w moim odczuciu i poważnie rozważam zamknięcie rachunku.

Komentarze (7)

użytkownik
~ czeslaw.kordela@gmail.com  •  2019-01-31
Zgadzam się z tą opinią , mało tego bez zgody i uzasadnienia blokują środki na kącie . Obecnie brak analizy kąta
użytkownik
~ klient nest banku  •  2019-02-04
Popieram.Jak coś jest dobre , zawsze znajdzie się jakiś debil i to zepsuje. Mieli łatwą w obsłudze bankowość internetową.Teraz ćiężko się w tym połapać . Jak ktoś się nudzi w pracy zawsze może sobie pogrzebać w d..e albo w nosie zamiast brać się za "ulepszanie"czegokolwiek.
użytkownik
~ Jan Kowalski  •  2019-02-04
Potwierdzam opinię! Ktoś kompletnie nie znający się na rzeczy zabrał się do modyfikacji i wszystko jak tylko mógł tak spieprzył! Kompletna ignorancja klienta czy po prostu głupota wszystkich w tym Nest Banku ogarnęła? Nie polecam tego banku!
użytkownik
~ pozdrawiam  •  2019-02-04
"avatar - czy Nest Bank zmienił profil i jest teraz dla dzieci" Co w tym dziwnego to powrzechne rozwiązanie? "Hasło do logowania na www ograniczone do 15 znaków - TRAGEDIA, ZAGROŻENIE BEZPIECZEŃSTWA!! Na jakiej podstawie twierdzisz, że jest to ograniczenie bezpieczeństawa jesteś jakimś ekspertem od szyfrowania danych - wątpie, bo byś wiedział, że nie długość a kombinacja znaków specjalnych, cyfr i liter ma decydujący wpływ na bezpieczeństwo hasła co jest właśnie wymagane podczas tworzenia nowego hasła. "Do tego ta appka pozwala na ustawienie PINu i hasła jako identycznych kombinacji" Może i pozwala, ale również nie zabrania ustawienia różnych, to już kwestia indywidualna jak ktoś czuje, że zwiększy to jego bezpieczeństwo to ustawi sobie inny pin proste. Generalnie komentarz pozbawiony merytorycznych argumentów. Pozdrawiam
użytkownik
~ zawiedzony klient banku  •  2019-02-08
Zgadzam sie ,nowy nie znaczy lepszy. Znacząco pogorszono funkcjonalnoś bedę zmuszona zmienić bank
użytkownik
~ czeslaw   •  2019-02-12
Popieram dodam w współpraca z komornikami bez uzasadnienia sądowego
użytkownik
~ Czesław  •  2019-02-13
Popieram dodam do tego , współpraca z komornikiem bez uzasadnienia przekazują należności finansowe . Brak jakiej kolwiek informacji zajęcia kąta przez komornika
dodaj komentarz +