Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Z tego co widzę, wszyscy którzy są niezadowoleni z Nest Banku , sami są sobie winni, bo są gamoniami do potęgi ntej. Nie wiem jak można mówić, że nieczytelna jest historia konta? Przecież to najprostszy system transakcyjny. Dla mało rozgarniętych. Każdy powinien sobie z nim poradzić. Zaczynam podejrzewać, że to konkurencja wypisuje takie brednie. Ja mam w Nest konto kilka lat i zero problemów. I dlatego, że zero problemów, to nigdy nie dzwoniłam i tu nie mogę nic powiedzieć, ale na zadane pytanie pisemne z poziomu kota, następnego dnia miałam wyczerpującą odpowiedź. Nie mam żadnych zastrzeżeń. I nie ponoszę żadnych opłat. Moge tylko polecić.

Komentarze (1)

użytkownik
~ dziśniemamdostępudokonta  •  2019-01-23
A uważasz że historia płatności kartą jest czytelna, gdzie wszystkie transakcje są zatytułowane "nest bank transakcja bezgotówkowa" i dopiero w opisie trzeba szukać faktycznego odbiorcy? W innych bankach odbiorca jest wprost podawany. A dzisiejsze jaja - brak dostępu choć modernizacja miała się zacząć pojutrze? To są kpiny z klientów, należy się dwója, znaczy po dzisiejszemu jedynka!
dodaj komentarz +