Wszystko niby dobrze, bo bez opłat. Ale jeśli ma się jakiekolwiek nawet najprostsze pytanie, to już koniec świata! Na infolinii czeka się na konsultanta bardzo długim, potem dluga weryfikacja-przesluchanie i na koniec niezrozumiałe pytanie, by dowiedzieć się, że weryfikacja się nie powiodła! Zatem po stracie kilkunastu minut nie dowiedziałem się niczego!!! Tak samo w oddziale czy w placówce partnerskiej. Osoby z obsługi nie mają dostępu do konta i nie potrafią udzielić żadnej informacji dotyczącej sytuacji co się dzieje na koncie klienta... Są tam chyba tylko do otwierania nowych kont... A jak złożyłem reklamację, to rozpatrzono dopiero po 28 dniach, bo mają na to 30 dni... Zaznaczam, że pytanie było bardzo proste i można było by odpowiedzieć nawet telefonując do mnie. Ale tam mają procedury chyba z kosmosu. Więc dziękuję za takie traktowanie i opuszczam ten bank po niecałych 3 miesiącach współpracy.
37173