Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Większość opinii wygląda mi chyba na jakiś czarny marketing. Proszę osoby posiadające konta o własne opinie. Założyłem konto metodą przelewu i wszystko przeszło szybki i sprawnie. Bankowość internetowa uważam, że jest jedna z lepszych: prosta, przejrzysta bez zbędnych reklam i funkcji. Konto darmowe 0zł za prowadzenie i posiadanie karty. Mają też ofertę darmowego konta firmowego więc skąd te komentarze.

Komentarze (3)

użytkownik
~ D.G.  •  2018-10-29
Pewnie dlatego, że poprzednicy mieli podobne problemy jak ja. Pierwsze konto zakładali mi ponad 2 tygodnie. Wybrałem opcje kuriera - bo nie wiedziałem, że korzystają z usług inpostu!!! Kolejne konto za pomocą przelewu miało działać po 10 min... czekałem kilka dni aż ktoś się ze mną skontaktuje i poinformuje, że trzeba wniosek składać od początku. Po kilku tygodniach podjąłem ponowną próbę: miało trwać 10 min a mija właśnie 24H!! Wszystko zrobiłem prawidłowo. Do tego kontakt to koszmar - refleks szachisty :)
użytkownik
~ Wojtek  •  2018-10-30
Klient banku?!!! raczej pracownik, żenada
użytkownik
~ klin  •  2018-11-14
Potwierdzam w calości
dodaj komentarz +