Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o MyDeal

użytkownik
~ POSZKODOWANA  •  2017-08-17
Myślałam, że tylko j a mam taki problem ale niestety jest nas więcej, kupony zrealizowane w grudniu 2016 do tej pory nie mam wpłaty .... tylko obiecują co miesiąc, że za miesiąc!!!!!!!!!!!UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
użytkownik
~ A10M  •  2017-08-17
Proszę o radę jak wyegzekwować opłacony pobyt. Ośrodek, do którego chciałam jechać, nie chce przyjąć mojego kuponu Mydeala. Twierdzą, że Mydeal im nie płaci. Do Mydeal'a nie można się dodzwonić, rozłączają się.
użytkownik
~ Zak_PZ  •  2017-08-02
W tym momencie (01.08.2017) nie można się nawet dodzwonić na infolinie, opiekunowie nie odbierają jak i również Pani odpowiedzialna za płatności. Współpracowałem 1,5 roku i ani razu nie było sytuacji żeby sami zapłacili. Zawsze było trzeba się upominać. Niestety teraz nawet nie ma do kogo
użytkownik
~ Jan_pensjonat  •  2017-07-24
Ja też miałem mocno przeterminowane płatności od nich ale dopiąłem swego. Wystarczy dogadać się na częste niskie raty i kasa wpada w terminie. Lepiej tak, niż z grubej rury, bo można się dogadać.
użytkownik
~ Krystian  •  2017-07-24
Przeciągali wypłaty ale od kiedy wprowadzili natychmiastowe, kasę mam w ciągu 24h, regularnie i szybciej niż u konkurencji. Wystarczy się dogadać.
użytkownik
~ hotelarz  •  2017-07-12
FIRMA OSZUKUJE PARTNERÓW, nie wypłaca za sprzedane kupony, my męczymy sie od jesieni 2016 kiedy to zaczęły sie pojawiać pierwsze problemy z wypłatą. Po paru miesiącach, kilkunastu mailach i dziesiątkach telefonów wypłacili moze ze 25%, scenariusz ... zobacz całą opinię »
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »