MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Beznadziejna formuła e-bok i połączenia w sprawie usterki. Cały czas działa automat. Po wykonaniu wszystkich czynności wskazanych przez automat sytuacja się nie poprawia a możliwości połączenia głosowego z konsultantem brak czyli usterka jest ale nie ma jej do kogo zgłosić. Punkty stacjonarne odsyłają do komunikacji przez telefon (połączenie płatne) i co najmniej po 15 minutach dochodzimy do punktu początkowego - czyli usterka w dalszym ciągu jest. Mam w Multimedia telefon stacjonarny i internet, nie działa internet i telefon a automat mówi, że mogę zgłosić usterkę drogą elektroniczną. Usiłuję się już tydzień porozumieć z Multimedia ale bez skutku.